Friday, October 14, 2016

Bvb Trading System

BVB Trading is 'n mobiele handel terminale dat operasionele en inligting ondersteuning vir verhandeling op die Boekarest Aandelebeurs bied. Dit is deel van die Arena XT platform, die makelaars stelsel wat ontwikkel is deur BVB. BVB Trading funksies real-time updates vir die mark data en handel bedrywighede, vol markdrakrag vir enige simbool en 'n mark en 'n volledige stel gereedskap om die handel aktiwiteit te ondersteun. Kenmerke: - Market Watch vir finansiële instrumente en indekse - tickers - Bestel Management - Trades - Portefeulje - aktiwiteit verslae - Charts: lyn, OHLC, kandelaar (daaglikse amp intra-dag data) - Nuus leser Bestel Tipes: - Beperk, mark, onbetaalbaar - Hidden bestellings - Dag, Goeie tot dusver, Fok, FAK, Goeie totdat gekanselleer - Voorwaardelike bestellings (Stop, As aangeraak TAL) - Geldig vir opening, veiling, die sluiting van die aansoek kan gebruik word deur beleggers wat 'n aktiewe handel rekening geopen met makelaars huise wat die Arena XT platform te implementeer. Vir die volledige lys van makelaars, besoek www. bvb. ro/Services/Connectivity/BrokerageSystem/ArenaXTPlatform. BVB,. XT,, BVB. BVB,. : - - - - - - -:, OHLC, (-) -: -,, - -,,,, - (,,) -,,,,, XT. ,, Www. bvb. ro/Services/Connectivity/BrokerageSystem/ArenaXTPlatform. Beskrywing BVB Trading is 'n mobiele handel terminale thatprovides operasionele en inligting ondersteuning vir verhandeling op theBucharest Aandelebeurs. Dit is deel van die Arena XT platform, thebrokerage stelsel wat ontwikkel is deur BVB. BVB Trading funksies real-time updates vir markdata andtrading bedrywighede, vol markdrakrag vir enige simbool en 'n marketand 'n volledige stel gereedskap om die handel aktiwiteit te ondersteun. Kenmerke: - Market Watch vir finansiële instrumente en indekse - tickers - Bestel Management - Trades - Portefeulje - aktiwiteit verslae - Charts: lyn, OHLC, kandelaar (daaglikse amp intra-daydata) - Nuus leser Bestel Tipes: - Beperk, mark, onbetaalbaar - verborge bestellings - Dag, Goeie tot dusver, Fok, FAK, Goeie totdat gekanselleer - Voorwaardelike bestellings (Stop, As aangeraak TAL) - Geldig vir opening, veiling, die sluiting van die aansoek kan gebruik word deur beleggers wat 'n activetrading rekening geopen met makelaars huise wat theArena XT platform te implementeer. Vir die volledige lys van makelaars, asseblief visitwww. bvb. ro/Services/Connectivity/BrokerageSystem/ArenaXTPlatform. BVB TRADING LTD Lys van dokumente maatskappy: Vind uit meer inligting oor BVB TRADING LTD. Ons webwerf maak dit moontlik om ander beskikbare dokumente wat verband hou met BVB TRADING LTD sien. Jy het tot jou beskikking geskandeer afskrifte van amptelike dokumente deur die maatskappy by Companies House voorgelê. Hierdie dokumente kan Rekeninge, Jaarlikse Opgawes, Direkteur aanstellings, Direkteur bedankings, administrasie en likwidasie gebeure, geregistreerde kantoor veranderinge bevat, slaan af aksies, koste en nog baie meer. Bestelling kan nie geplaas word (digitalisering beplande) sertifikaat van inlywing. GENERAL BEDRIJFSGEGEVENS STATE VAN. BEAMPTES, kapitaal aandeelhouding, waarborg, nakoming. MEMORANDUM VAN VERENIGING Form type: NEWINC Datum: 2015/06/18 Document geskandeer dokumente Kind: tipe dokument: STATEMENTOFCAPITAL Datum: 2015/06/18 Form type: NUUTSTE SOC Document beskrywing: 18/06/15 VERKLARING VAN CAPITALGBP tipe 100 Document: MODELARTICLES Datum: 2015/06/18 Form type: MODEL ARTIKELS Document beskrywing: MODEL ARTIKELS oP: Private Beperk DEUR AANDELE Weet oor elke nuwe maatskappy dokument wat Neem voordeel gevoeg ons sien as net die maatskappy beskik oor gratis en kennisgewings direk gestuur na jou posbus. Wanneer 'n nuwe dokument op hierdie webwerf verskyn, of indien hul besonderhede verander, sal jy onmiddellik in kennis gestel oor sulke veranderinge. Om hierdie veranderinge te monitor, al wat jy hoef te doen is kliek op sien as net die maatskappy. Maatskappydirekteure en raadslede: ADAM JOHN Khalil (huidige) Direkteur, handelaar, 2015/06/18 9 DEVONSHIRE vierkant. LONDEN EC2M 4YF Maatskappye naby BVB TRADING LTD AXIA FX BEPERK - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, EC2M 4YF SED SOFTWARE LTD - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, EC2M 4YF OSIX Telecom Limited - 9 DEVONSHIRE SQUARE, London, Verenigde Koninkryk, EC2M 4YF LUXDECO LTD - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, Engeland, EC2M 4YF BEE Associates Beperk - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, EC2M 4YF koolstof handel Capital Limited - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, EC2M 4YF CIRKKLES LTD - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, Verenigde Koninkryk, EC2M 4YF STELSEL DYNAMICS UK LTD - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, EC2M 4YF NAMEO LTD - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, Engeland, EC2M 4YF PROFESSIONELE Management Associates Limited - 9 DEVONSHIRE SQUARE, London, Verenigde Koninkryk, EC2M 4YF WW Energy Technologies PLC - 9 DEVONSHIRE SQUARE, London, Verenigde Koninkryk, EC2M 4YF LOCK LOCK LONDEN CO LTD -. 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, London, Verenigde Koninkryk, EC2M 4YF Wraith BELEGGINGS BEPERK - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, EC2M 4YF origina UK Limited - 9 DEVONSHIRE SQUARE, Londen, Engeland , EC2M 4YF ZEBLOX BEPERK - 9 DEVONSHIRE SQUARE, London, Verenigde Koninkryk, EC2M 4YF Informasie oor die Private Beperk Maatskappy BVB TRADING LTD is opgestel slegs vir inligtingsdoeleindes. Dit is nie bedoel om te wees en ook nie uitmaak regsadvies. Dit is openbare inligting wat deur die amptelike maatskappy registreer. Datum van laaste update: 2015/06/19. Herlaai die dataRomania verwelkom alle vorme van buitelandse beleggings. Die regering bied nasionale behandeling vir buitelandse beleggers. Romaniarsquos strategiese ligging, lidmaatskap in die Europese Unie, relatief goed opgeleide arbeidsmag, mededingende lone, en 'n groot natuurlike hulpbronne maak dit 'n gesogte plek vir maatskappye op soek na toegang Europese, Midde-Asië en naby Oos markte. VSA beleggers geleenthede in die inligtingstegnologie, telekommunikasie, energie, dienste, produkte vervaardiging en verbruiker sektore gevind. Die belegging klimaat in Roemenië is 'n gemengde prentjie, en potensiële beleggers moet versigtig due diligence onderneem by die oorweging van enige belegging. Die Roemeense regering het stappe geneem het in die afgelope jaar aan belasting administrasie en invordering te verbeter, deursigtigheid te verbeter, en ondersteun 'n wetlike raamwerk wat bevorderlik is vir buitelandse beleggings. Dit het geïmplementeer hervormings wat nodig is om die land uit die ekonomiese krisis te bring en begin om weer te groei. Nog 'n positiewe hoogtepunt het die Roemeense governmentrsquos verkoop van minderheidsbelange in verskeie staatsondernemings (SOE) in sleutelsektore, soos energie-opwekking en uitbuiting nie. Deur middel van hierdie Aanvanklike en sekondêre openbare offers het die Roemeense regering sy ondernemings in staatsbesit blootgestel aan verhoogde standaarde van korporatiewe bestuur en het bykomende internasionale beleggers gelok, versterk Romaniarsquos kapitaalmarkte. Nietemin, die handhawing van korporatiewe bestuur kodes in SOE is ongelyk. Geregtelike, wetgewende, fiskale en regulatoriese onvoorspelbaarheid voortgaan om die sake-omgewing bemoeilik. Die Roemeense regering gaan voort om noodmaatreëls gebruik om wetgewing aan te neem, omleiding normale wetgewende prosedures, insluitend ekonomiese impak analise en konsultasies met belanghebbendes. Hierdie maatreëls het die heffing van belastings op infrastruktuur in kapitaalintensiewe nywerhede, insluitend die energiesektor ingesluit. Daarbenewens het die parlement versuim dikwels om te konsulteer met belanghebbendes of voer impakstudies voor verby ekonomiese wetgewing. Die arbitrêre verloop van ondeurdagte inkomste maatreëls kan dien as 'n hindernis in die VSA en multinasionale belegging. Korrupsie op alle vlakke bly endemiese en die countryrsquos leiers het nog nie vertoon 'n konsekwente politieke wil nodig om hierdie probleem effektief aan te pak. Strydig handhawing van bestaande wette, insluitend dié wat verband hou met die beskerming van intellektuele eiendom, skep ook 'n hindernis vir belegging. Voortgaan om aan te trek en te behou bykomende regstreekse buitelandse belegging sal verdere vooruitgang op deursigtigheid, stabiliteit en voorspelbaarheid in ekonomiese besluitneming en die vermindering van nie-deursigtige burokratiese prosedures vereis. 1. openheid vir en beperkings op, Buitelandse Belegging houding teenoor buitelandse direkte belegging Roemenië soek aktief buitelandse direkte belegging, en bied 19 miljoen verbruikers, 'n relatief goed opgeleide arbeidsmag teen mededingende koste, 'n strategiese plek, en 'n groot natuurlike hulpbronne, wat dit 'n aantreklike mark. Tot op datum, bevoordeel gebiede vir VS belegging sluit IT en telekommunikasie, energie, dienste, vervaardiging, veral in die motorbedryf, en die verbruikers produkte. Roemenië het stappe gedoen om belasting administrasie versterk, deursigtigheid te verbeter, en die skep van die wettige middele om kontrakgeskille spoedig op te los geneem. Samesmeltings en verkrygings is onderworpe aan hersiening deur die Raad op Mededinging. Die kompetisie wet laat Romaniarsquos Hoogste Verdediging van die Raad om strategiese samesmeltings en verkrygings te hersien, bykomend tot hersiening deur die Raad op Mededinging. Tot op hede het die Hoogste Verdediging van die Raad nie gehandel oor 'n samesmelting of verkryging. Romania39s toetreding tot die Europese Unie (EU) op 1 Januarie 2007 het gehelp stol institusionele hervorming. Maar geregtelike, wetgewende, fiskale en regulatoriese onvoorspelbaarheid voortgaan om 'n negatiewe invloed op die belegging klimaat. Voornemende Amerikaanse beleggers moet versigtig due diligence, insluitend oorleg met bevoegde regsverteenwoordiger, by die oorweging van enige belegging te oefen. Die Regering van Roemenië (GOR) het by geleentheid toegelaat politieke belange of budget om aanvaarde Westerse sakepraktyke vervang op 'n manier skadelik vir beleggers belange. In 2013 het die regering ingestel 'n meevaller winste belasting op addisionele winste uit aardgas en liberalisering elektrisiteit. 'N belasting op spesiale konstruksie projekte, weer verby sonder 'n voorafgaande impakstudie of belanghebbendes konsultasies, ingestel as van 2014. Investments met betrekking tot die openbare owerhede (sentrale regering ministeries, County regerings, of stad owerhede) is oor die algemeen meer ingewikkeld as beleggings of gesamentlike ondernemings met private Roemeens maatskappye. Groot handel met betrekking tot die regering uitvoering maak veral openbare-private vennootskappe en privatisering van die belangrikste ondernemings in staatsbesit uitvoering kan raak stymied deur gevestigde politieke en ekonomiese belange, of verval as gevolg van 'n gebrek aan koördinasie tussen ministeries. Hoewel die openbare-private vennootskap (PPP) Regte is hersien in 2011 tot mededinging verstorende bepalings te verwyder, die wet het nie nog duidelik terme op risiko te deel, PPP projekbestuur, en belegging herstel. As gevolg hiervan, het beleggers se belangstelling in PPP swak. Hoe die nuwe PPP wet uiteindelik geïmplementeer van aansienlike belang vir beleggers oor die volgende paar jaar sal wees. Resensies ander Beleggingsbeleid Die Roemeens regering ondergaan 'n OECD Beleggingsbeleid Review in 2005. Dit het saam met die Wêreldbank om verslae oor die algemene belegging klimaat, wat kan gevind word by die volgende skakels te produseer: Wette / Regulasies van direkte buitelandse beleggings Roemenië geword 'n lid van die Europese Unie op 1 Januarie, het 2007. die land ywerig gewerk om 'n wetlike raamwerk in ooreenstemming met 'n markekonomie en beleggingsbevordering te skep, en het grootliks sy pogings om die EU-versoenbaar wetgewing verorden gesluit. Terselfdertyd, implementering van hierdie wette en regulasies gereeld loop of teenstrydig. Romania39s wetlike raamwerk vir buitelandse beleggings is omsingel binne 'n aansienlike liggaam van die reg, grootliks verorden in die laat 1990's, en onderhewig aan gereelde hersiening. Groot veranderinge aan die Siviele Kode is uitgevaardig in Oktober 2011, die vervanging van die Kommersiële Kode, konsolideer bepalings van toepassing op maatskappye en kontrakte in 'n enkele stuk wetgewing, en die harmonisering van Roemeens wetgewing met internasionale praktyke. Onder andere, die nuwe Kode stel die beginsel van goeie trou en bepaal dat 'n kontrak sonder opset om af te sluit is 'n slegte geloof. Onder die swaarkry bepalings, indien die partye versuim om te stem oor 'n vriendskaplike heronderhandeling van 'n kontrak, die hof kan veranderinge mandaat of selfs die kontrak te beëindig indien dit nadelig beskou as een van die partye. Die Siviele Prosesreg Kode, wat gedetailleerde prosedure leiding verskaf vir die implementering van die nuwe burgerlike wetboek, in werking getree het in Februarie 2013 Roemenië het ook geslaag het 'n geregtelike hervorming wet met die doel om van die verbetering van die spoed en doeltreffendheid van geregtelike prosesse, insluitend voorsiening vir vertragings te verminder tussen verhore. Die Bemiddeling wet, hersien in Oktober 2012, bied alternatiewe geskilbeslegting opsies. Die nuwe Wet op Kriminele Kode, wat van toepassing op die ekonomiese misdade sluit, in werking getree het in Februarie 2014. Gegewe die toestand van verandering van regsontwikkeling, is beleggers sterk aangemoedig om die plaaslike raad betrek om die verskillende wette, verordeninge en regulasies navigeer, soos 'n paar stukkies van die belegger-wetgewing is uitgedaag in beide plaaslike howe en die konstitusionele hof. Daar is min vyandige oorname pogings berig in Roemenië en as gevolg daarvan is, het Roemeens wet nie gefokus op die beperking van potensiële samesmeltings of verkrygings. Daar is geen Roemeens wette verbied of beperk private firms39 vrye assosiasie met buitelandse beleggers. Die 2012-2016 bestuur program bevat 'n lys van landbou en energie onder Romaniarsquos vernaamste prioriteite is. Dit beteken egter nie aansporing programme aan te bied aan belegging om hierdie sektore te lok. Roemenië is in die proses van hersiening van sy energie strategie, maar vordering is stadig. Die regering bied inkomstebelasting vrystelling vir sekere kategorieë van hoogs geskoolde inligtingstegnologie professionals. Beperkings op buitelandse beheer Roemeens wetgewing en regulering te voorsien nasionale behandeling vir buitelandse beleggers, waarborg vrye toegang tot die binnelandse markte, en toelaat dat buitelandse beleggers om deel te neem in privatisering. Daar is geen beperking op buitelandse deelname aan kommersiële ondernemings. Buitelandse beleggers is geregtig op volle in buitelandse besit ondernemings te vestig in Roemenië (hoewel gesamentlike ondernemings is meer tipiese), en om te sit en die terugkeer van 100 persent van nabelaste wins. Buitelandse maatskappye toegelaat word om deel te neem in die bestuur en administrasie van die belegging, sowel as om hul kontraktuele verpligtinge en regte aan ander Roemeens of buitelandse beleggers te wys. Die Staat Asset Administrasie Owerheid (AAAS) is verantwoordelik vir die privatisering van staatsbeheerde industriële bates en bestuur van hulle tydens die privatisering proses. Die nuutgeskepte Ministerie van Energie, die MKB en Business Climate toesig oor energie bates. Die Ministerie van Ekonomie het gesag oor staatsbeheerde aardgas draer Transgaz en nasionale elektrisiteit draer Transelectrica. Die Ministerie van Vervoer (MOT) het gesag oor die entiteite in die vervoer sektor, insluitend vrag spoor draer CFR Marfa. Romania39s privatisering wet toelaat dat die verantwoordelike gesag om 'n agent te huur om die hele privatisering proses hanteer, alhoewel uiteindelike besluitnemende owerheid met die Regering bly. Gesamentlike ondernemings tussen staatsbeheerde energie maatskappye en private beleggers vir elektriese krag produksie is oorreed gevolg van dalende energieverbruik en dalende energiepryse. Die terme van Romania39s voorkomende stand-by ooreenkoms met die IMF sluit in die verkoop van minderheidsbelange in verskeie staatsbeheerde energie maatskappye deur middel van aanvanklike openbare aanbiedinge (AOA's) en sekondêre openbare aanbiedinge (SOP's) op die Boekarest Effektebeurs (BVB). Tot op datum, het suksesvolle transaksies ingesluit 'n 15 persent SPO vir aardgas transmissie operateur Transgaz in April 2013 (volgende 10 persent IPO in November 2007), 'n beurs vir 10 persent aandeel in kragprodusent kern Nuclearelectrica in September 2013 'n beurs vir 'n 15 persent aandeel in natuurlike produsent gas Romgaz in Oktober 2013 en 'n beurs op die BVB en Londense Aandelebeurs vir die meerderheid privatisering van staatsbeheerde elektrisiteit verspreider Electrica in Junie 2014. die regering het geherskeduleer vir 2015 die 15 persent IPO vir geïntegreerde steenkool mynbou en steenkoolkragstasies produksiemaatskappy Oltenia Energie Kompleks, hangende herstrukturering maatskappy. Die IPO van hidro-produsent Hidroelectrica, wat beplan was vir die middel van 2014, is uitgestel tot ná insolvensie verrigtinge afgesluit. Die GOR aangekondig in 2012 sy voorneme om te privatiseer chemiese vervaardiger Oltchim en die kopermyn Cuprumin beide transaksies misluk. Oltchim aangegaan insolvensie verrigtinge in Januarie 2013 die verrigtinge aan die gang is. Die regering is die hervatting van die privatisering proses vir staatsbeheerde spoorvrag draer CFR Marfa, nadat hulle nie om dit te privatiseer in 2013. Die privatisering is tentatief geskeduleer vir voltooiing in Junie 2015, maar as van Maart 2015 die proses nie begin het. Roemenië het die elektrisiteit richtlijn en die gasrichtlijn van die EUrsquos Derde energie pakket geïmplementeer, die bekendstelling van 'n strukturele skeiding tussen transmissie stelsel operateur aktiwiteite, en geslag, produksie en aanbod aktiwiteite. Eienaarskap ontbondeling reëls geld vir beleggers met deelnames in energie-oordrag, geslag, produksie en / of aanbod aktiwiteite. Volgens die voorskrifte Derde energie pakket, kan dieselfde persoon nie beheer geslag, produksie en / of aanbod aktiwiteite, en op dieselfde tyd beheer of om enige reg oor 'n transmissiestelsel operateur (TSO). Verder kan dieselfde persoon nie beheer oor 'n TSO en terselfdertyd beheer of om enige reg oor geslag, produksie en / of aanbod aktiwiteite. Gevolglik is die Ministerie van Ekonomie het oorsig oor die nasionale aardgas draer Transgaz en nasionale elektrisiteit draer Transelectrica, terwyl die Ministerie van Energie het gesag oor staatsbeheerde produsente elektrisiteit. Voornemende beleggers word sterk aangeraai om deeglike due diligence uit te voer voordat enige verkryging, veral van staatsbeheerde bates. Sommige maatskappye het dit voordelig om industriële bates te koop deur AAAS39s begroting agterstallig herstelproses eerder as deur direkte privatisering gevind. Deur middel van hierdie metode, AAAS gebruik die opbrengs uit die verkoop van staatsbates aan enige uitstaande agterstallige van die maatskappy te dek. Deur die verkryging van die bates en nie die maatskappy self, kan kopers te vermy veronderstelling historiese skuld of beswaar arbeid ooreenkomste. As 'n lid van die EU, is Roemenië wat nodig is om die Europese Commission39s Algemene Direktoraat stel vir mededinging met betrekking tot beduidende privatisering en verwante staat steun. Voornemende beleggers moet die hulp van regsverteenwoordiging te soek om die nakoming deur relevante regering entiteite te verseker. GOR versuim om te konsulteer met, en dan formeel in kennis stel, die Europese Kommissie behoorlik daartoe gelei dat vertragings en komplikasies in sommige vorige privatisering. Sommige beleggers het ook probleme ondervind as gevolg van die Sosiale mislukking van GOR entiteite ten volle eer kontraktuele verpligtinge na afloop van privatisering ooreenkomste. Beleggers ontvang staat steun, wie se beleggings is wat geraak word deur die wêreldwye ekonomiese krisis, het gevind heronderhandeling van hul staat steun ooreenkomste te omslagtig wees, deels as gevolg van plaaslike authoritiesrsquo versuim om dit marktoestande verander erken. Roemeens wet maak voorsiening vir die insluiting van vertroulikheid klousules in privatisering en openbare-private vennootskap kontrakte om besigheid eiendom en ander inligting te beskerm. Maar in sekere hoëprofiel-privatisering, parlementêre aksie die openbare bekendmaking van sodanige bepalings Samesmeltings en verkrygings is onderworpe aan hersiening deur die Raad op Mededinging verplig. Die kompetisie wet laat Romaniarsquos Hoogste Verdediging van die Raad om strategiese samesmeltings en verkrygings te hersien, bykomend tot hersiening deur die Raad op Mededinging. Tot op hede het die Hoogste Verdediging van die Raad nie gehandel oor 'n samesmelting of verkryging. Anders, buitelandse GREENFIELD en brownfield beleggings is onderhewig aan dieselfde wetlike vereistes as 'n belegging deur Roemeens maatskappye. In 2010, Roemenië omvattend hersiene sy kompetisie wetgewing, bring dit nader aan die EU acquis en die beste korporatiewe praktyke. 'N Nuwe wet op onregverdige mededinging in werking getree het in Augustus 2014 Maatskappye met 'n markaandeel van minder as 40 persent is nie meer beskou as 'n dominante posisie in die mark te hê, dus 'n volledige ondersoek deur die Mededingingskommissie Raad Roemeens (RCC) van nuwe ooreenkomste vermy, spaar geruime tyd en geld vir alle betrokke partye. Herverkoopprys instandhouding en die mark en deel kliënt steeds verbied, ongeag die grootte van óf partyrsquos markaandeel. In 'n positiewe stap, het die magtiging fooi vir samesmeltings of oornames is beperk tot 25.000 euro. Die fiskale Prosedure Kode vereis maatskappye om voor 'n deposito gelykstaande aan 20 persent van die boete, terwyl wag op 'n hof besluit oor die meriete van die klag. Om die opname van die EU-fondse te verhoog, hersiening van die Publiekreg verkryging in Desember 2012 het die oop tender drumpel vir openbare projekte tot 5 miljoen euro. Regering projekte wat onder die 5 miljoen euro drumpel het die opsie om getender deur 'n ldquocall vir bidsrdquo om ten minste drie maatskappye. Daarbenewens het die wysigings bepaal dat toekennings openbare verkryging net kan uitgedaag word met die Nasionale Klagte Raad (NCC). Die NCCrsquos besluit is bindend, selfs al is die kontraktering gesag of 'n bieër uitdagings wat die besluit in die hof. As die klagte teen 'n besluit toekenning word bepaal ongegrond te wees, kan die kontraktering gesag weerhou 'n persentasie van die challengerrsquos bie deelname fooi as 'n straf. EU prosedures befonds verkryging van private begunstigdes is onderhewig aan 'n eenvoudiger prosedure wat publikasie van 'n oproep vir die bod op 'n webwerf wat deur die Ministerie van die Europese fondse behels. Private begunstigdes mag dienste of toerusting aan te koop vanaf verwante partye. Die Heritage Foundation39s Ekonomiese Vryheid Verslag dui verbeteringe in vryheid van korrupsie, arbeid vryheid, en die bestuur van die regering se besteding wat 'n afname in besigheid vryheid swaarder. Maar geregtelike onafhanklikheid is onseker, en die regering het gesukkel om die EU-vereistes teenkorrupsie ontmoet. Ten spyte van vooruitgang, die sake-omgewing bly ondoeltreffend. Die wêreld Bankrsquos Doing Business verslag dui daarop dat Roemenië voort te rang onder die wêreld se gemiddelde in die hantering van konstruksie permitte, en die opstel van nut dienste. 2. Gesprek en oordrag Beleid Roemenië nie die omskakeling of oordrag van fondse wat verband hou met 'n direkte belegging beperk. Alle winste gemaak deur buitelandse beleggers in Roemenië kan omskep word in 'n ander geldeenheid en in die buiteland oorgeplaas op die mark wisselkoers na betaling van belasting. Romania39s nasionale geldeenheid, die Leu, is vrylik omskepbare in die lopende rekening transaksies, in ooreenstemming met die Internasionale Monetêre Fund39s (IMF) Artikel VII. Die opbrengs van die verkope van aandele, effekte, of ander sekuriteite, sowel as van die sluiting van 'n belegging, kan ook gerepatrieer. Daar is geen beperking op die invloei of uitvloei van fondse vir overmakingen van winste, skuld diens, kapitaalwinsbelasting, opbrengste op intellektuele eiendom, of ingevoer insette. Roemenië geïmplementeer regulasies liberalisering valutamarkte in 1997. Die inter-bank elektroniese vereffeningstelsel ten volle operasioneel geword in 2006, die uitskakeling van die verlede prosedurele vertragings in die verwerking kapitaaluitvloei. fooie Kommissie vir real-time elektroniese bankdienste nedersettings het geleidelik verminder. Kapitaalinvloei is ook vry van selfbeheersing. Roemenië gesluit liberalisering kapitaalrekening in September 2006 by die besluit om nie-inwoners en inwoners toelaat buiteland om afgeleides, skatkiswissels, en ander monetêre instrumente te koop. Roemenië is geïdentifiseer as 'n Financial Action Task Force (FATF) jurisdiksie van kommer in die Internasionale Narkotika en beheerstrategie Verslag (INCSR) 2013. Nie van toepassing / inligting nie beskikbaar nie. 3. Onteiening en Vergoeding Die wet op direkte belegging sluit 'n waarborg teen nasionalisering en onteiening of ander gelykwaardige aksies. Die wet laat beleggers aan die hof of arbitrasie liggaam van hul keuse te geskille te kies. Verskeie gevalle waar beleggingseiendom genasionaliseer tydens die kommunistiese era bly onopgelos. Deur dit te doen due diligence, moet voornemende beleggers te verseker dat 'n deeglike titel soek is gedoen om te verseker daar is geen hangende restitusie-eise teen die grond of bates. Regstelsel, gespesialiseerde howe, regterlike onafhanklikheid, uitsprake van Buitelandse howe Roemenië erken eiendom en kontraktuele regte, maar die handhawing deur die regsproses kan lang, duur en moeilik wees. Buitelandse maatskappye wat betrokke is in die handel of 'n belegging in Roemenië te spreek dikwels kommer uitgespreek oor die Roemeense courts39 gebrek aan kundigheid in die kommersiële kwessies. Regters het oor die algemeen beperk ondervinding in die funksionering van 'n markekonomie, internasionale sake metodes, intellektuele eiendomsregte, of die toepassing van Roemeens kommersiële en kompetisie wette. Teenstrydigheid en 'n gebrek aan voorspelbaarheid in die regspraak van die howe of in die interpretasie van die wette bly 'n groot bron van kommer vir buitelandse en plaaslike beleggers en vir wyer gemeenskap. Selfs wanneer hofuitsprake gunstig, die handhawing van oordeel is teenstrydig en kan lei tot 'n lang beroep. Versuim om hofbevele of gevalle implementeer waar die openbare administrasie onregverdigbaar uitdagings hofbeslissings uitmaak uitdagings om die bindende aard van die hof besluite. Mediasie as 'n instrument om geskille te besleg word geleidelik al hoe meer algemeen in Roemenië. Die Parlement het wetgewing in 2006 erkenning mediasie en stigting van 'n sertifisering liggaam, die Bemiddeling Raad, om standaarde en praktyke gestel. Die professionele vereniging, die Unie van bemiddeling Centers in Roemenië, is die oorkoepelende organisasie vir tussengangers in die hele land. Daar is erken bemiddeling sentrums in elke provinsie stoel waar die hof beboet en private bemiddeling is beskikbaar. Daar is geen wetlike meganisme vir die hof beveel dat bemiddeling in Roemenië, maar regters kan litigante te moedig om bemiddeling te gebruik om hul saak te besleg. As litigante kies vir mediasie, moet hulle hul voorgestelde resolusie bied aan die regter na afloop van die bemiddelingsproses, wat dan die ooreenkoms moet goedkeur. Romania39s bankrotskap wet bevat bepalings vir likwidasie en herorganisasie wat oor die algemeen in ooreenstemming met Wes-wetlike standaarde is. Hierdie wette gewoonlik beklemtoon herstrukturering onderneming en werk bewaring. Om die tyd en finansiële koste van bankrotskappe te versag, Roemeens wetgewing maak voorsiening vir administratiewe likwidasie as 'n alternatief vir bankrotskap. Maar beleggers en krediteure het gekla dat likwidateurs soms nie die aansporing om likwidasieverrigtinge te bespoedig en dat, in sommige gevalle, hul besluite berus buite belange gedien. Beide staatsbeheerde en private maatskappye is geneig om te kies vir geregtelike herorganisasie om bankrotskap te vermy. In Desember 2009, het die skuld nedersetting meganisme Company vrywillige ooreenkomste (CVAs) bekendgestel as 'n middel vir krediteure en debiteure om gedeeltelike skuld diens skedules te vestig sonder om bankrotskap verrigtinge. Die wêreldwye ekonomiese krisis het egter gevra Roemenië tot insolvensie verrigtinge verkort in die afgelope jaar. Volgens die Wêreldbank Doing Business verslag, die oplossing van insolvensie in Roemenië neem 3.3 jaar gemiddeld en kos 11 persent van die debtorrsquos boedel, met die mees waarskynlike uitkoms 'n stuksgewys verkoop van die maatskappy. Die gemiddelde herstel koers is 30 sent op die dollar. Wêreldwyd, Roemenië staan ​​op 99 in die posisie van 189 ekonomieë op die gemak van die oplossing van insolvensie. 'N Oktober 2013 noodgeval Ordonnansie wysiging van die insolvensiereg is ongrondwetlik verklaar. 'N Hersiene wet sal na verwagting in die middel van 2014 geïmplementeer word. 'N individu insolvensiereg sal na verwagting in 2015 Twee sake teen Roemenië goedgekeur moet word hangende by die Internasionale Sentrum vir die vereffening van Investment Geskille (ICSID). Roemenië erken toenemend die belangrikheid van arbitrasie in die vestiging van kommersiële geskille. Baie ooreenkomste met internasionale maatskappye en Roemeens eweknieë voorsiening te maak vir die beslegting van geskille deur derdeparty-arbitrasie. Roemeens reg en praktyk erken aansoeke om ander internasionaal bekende arbitrasie instellings, soos die ICC Parys Hof van Arbitrasie en die Kommissie Wene Verenigde Nasies vir internasionale handel reg (UNCITRAL). Roemenië het ook 'n Internasionale Handel Arbitrasie Hof geadministreer word deur die Kamer van Koophandel en Nywerheid van Roemenië. ICSID Konvensie en New York Konvensie Roemenië is 'n ondertekenaar van die Konvensie 1958 New York op die erkenning en tenuitvoerlegging van buitelandse scheidsrechter, wat beteken dat die plaaslike howe moet internasionale arbitrasietoekennings onder sekere omstandighede te dwing. Roemenië is ook 'n party tot die Europese Konvensie oor Internasionale Kommersiële Arbitrasie in 1961 in Genève gesluit en is 'n lid van ICSID. Duur van Geskilbeslegting Volgens Wêreldbank Doing Business verslag, dit neem gemiddeld 512 dae om 'n kontrak af te dwing, vanaf die oomblik die eiser lêers die regsgeding totdat werklike betaling, waarvan verhoor en oordeel totale 365 dae gemiddeld en die handhawing ander 95 dae . Verwante koste totaal sowat 29 persent van die eis. Arbitrasietoekennings is afdwingbaar deur Roemeens howe onder omstandighede soortgelyk aan dié in ander Westerse lande, hoewel 'n regsgeding kan uitgerekte. 5. prestasievereistes en Belegging Aansporings Roemenië het 'n WHO-lid sedert 1995. Roemenië geen maatreëls wat na bewering sy WHO TRIMS verpligtinge te skend handhaaf nie. Tans, gewoontes en belastingaansporings is beskikbaar aan beleggers in ses vryhandel sones. Staatssteun is beskikbaar vir beleggings in 'n vrye handel sones onder reëls bystand streekontwikkeling EU. Groot maatskappye kan hulp kry tot 50 persent van hul aanmerking kom koste (beperk tot 40 persent in Boekarest en omliggende Ilfov County), terwyl klein en medium-grootte ondernemings (KMO's) hulp van tot 65 persent van hul aanmerking kom koste kan ontvang. Voornemende beleggers word aangeraai om deeglik te ondersoek en die huidige status van die staat aansporings te verifieer. In 2007 het Roemenië aangeneem EU-regulasies oor plaaslike belegging hulp, en ingestel Overheidssteun vir groot beleggings en die MKB. Beide Roemeens en EU-regulasies staat steun ten doel om die staat steun te beperk in enige vorm, soos direkte staatsubsidies, skuld herskedulering skemas, skuld vir aandele swaps, of afslag grondpryse. Die EG moet in kennis gestel word van, en goed te keur, GOR staat steun dat die pre-goedgekeur monetêre drempel vir die ooreenstemmende kategorie van hulp oorskry. Om voordeel te trek uit die oorblywende Overheidssteun, moet die aansoeker finansiering wat geskei is van enige openbare steun vir ten minste 25 persent van die koste te beveilig, hetsy deur middel van sy eie hulpbronne of deur eksterne finansiering, en moet hierdie finansiering in streng in ooreenstemming met dokumenteer Ministerie van Finansies riglyne.


No comments:

Post a Comment