Sunday, October 16, 2016

Forex Tester 2 Mac

Tuis rsaquo Forex Trading sagteware rsaquo How To Run Meta Trader En Forex Tester op 'n Mac How To Run Meta Trader En Forex Tester op 'n Mac Een van my grootste getalm toe ek daarop ag gee oor te skakel na 'n Mac is die feit dat sekere handel programme was nie beskikbaar . In die besonder, het ek tot Forex Tester en Meta Trader op 'n Mac het. Toe ek uitgevind het dat jy VMWare Fusion kan gebruik om Windows te hardloop op 'n Mac en ek kon uiteindelik die handel sagteware wat ek nodig het, was ek al daaroor. Ongelukkig het ek aanvanklik daaroor op die verkeerde manier. In plaas daarvan om te spaar tot 'n ware Mac koop, ek het 'n goedkoop Dell Mini in 'n Mac. Alhoewel ek was mal daaroor aan die begin, die skerm blyk 'n bietjie te klein om te wees, die verwerker te stadig en al die vroetel wat ek moes doen om OS X kry op die Dell het die rekenaar onstabiel wanneer daar nuwe updates vir die was bedryfstelsel. Toe het onlangs, dit tot my deurgedring dat as ek my Windows rekenaars plus 'n paar ander dinge wat ek het wat rondlê op Ebay verkoop, ek kon die geld vir 'n ware Mac samel, op die oomblik. So dit is wat ek gedoen het. Hoe is dit ek het 'n IT-konsultant nou vir ongeveer 11 jaar en ek het alle vorme van rekenaars gebruik. Die ander dag het ek getel en ek het persoonlik besit 9 rekenaars in my leeftyd en het talle ander gebruik. Dit MacBook Pro 13 is die beste damn rekenaar wat ek nog ooit gebruik. Tydperk. Byna alles oor hierdie rekenaar maak net sin. Ek het moeg van Windows updates hardloop twee keer per dag en om te ghetto tuig 'n program net om dit te kry om te werk soos dit veronderstel is om te. Ja, dit is duurder as die gemiddelde Windows rekenaar. Maar raai wat Dit kom eintlik uit goedkoper op die ou end omdat jy nie vaststelling dom probleme of om 'n derde party sagteware te koop vir dinge wat ingesluit moet word in die bedryfstelsel. In elk geval, as jy in die mark vir 'n nuwe rekenaar, selfs 'n handel een, ek sou hoogs n Mac beveel. Steeds skepties Check uit die video en sien hoe dit lyk om Metarader loop op Mac. Let wel: Hou in gedagte dat jy ook 'n kopie van Windows handig sodat jy dit in VMWare Fusion installeer. UPDATE (2012/10/10): 'n Leser per e-pos my en het gewonder of sy moes virus beskerming kry vir haar Windows installasie. Sy was baie bekommerd oor besmet haar Mac. As jy net loop Meta Trader en / of Forex Tester, dan is jy waarskynlik OK daarsonder. Maar dit is Windows na alles (die minste veilig van die groot bedryfswins verbruiker stelsels), sodat jy moet iets kry. Gelukkig Microsoft doen iets reg doen. Gee Microsoft Security Essentials. Dit is hul weergawe van anti-virus sagteware en dit is gratis. Dit werk ook beter as 'n paar van die betaalde produkte wat ek gebruik en dit doesn8217t stadig die rekenaar af. Maak seker dat jy 'n kopie van Windows XP kry (as jy kan), want dit loop die vinnigste. Jy kan 'n kopie nog steeds op eBay. Openbaarmaking: Sommige van hierdie skakels is affiliate skakels waarin ek 'n kommissie as jy koop deur hulle, maar die opbrengs gaan na die ondersteuning van hierdie blog en 'n gedeelte is geskenk aan Kiva. Dankie Die 7 Onkonvensionele Reëls van Maverick Forex Traders Hier is wat suksesvolle Forex-handelaars weet handel wat jy hoef. Download die gratis boek te out. Download Forex Tester Mac sagteware Forex Forex D v.09 Sy gevul met praktiese wenke vloei uit Kathys experiences. MG Financial Group vind - Forex. FX, aanlyn forex. Forex Trading met die forex makelaar. ACM bied aanlyn valuta handel. kommissie-vrye, belastingvrye, laagste forex versprei op die verlê. ABC FOREX v.8.05 Pricemotion forex en voorraad opvoedkundige handel speletjies. gratis forex en voorraad oefeninge en forex forum. Leer tegniese ontleding - trippel skerm handel Forex mark Opvoedkundige Trading Game. Pricemotion gee jou die kans om te leer hoe die voorraad. Aeron Forex - Verkies Auto Trader v.1 Aeron Forex Auto Trader - Redes Hoekom Een Forex Auto Trading sou verkies om Handleiding Trading In valuta handel wêreld, deesdae, meer en meer handelaars draai na die motor handel robots Forex vir die maak van geld. Daar is baie voordele van die gebruik. Aeron Forex Auto Trader Amerikaanse v.1 Aeron Forex Auto Trader - Redes Hoekom Een Forex Auto Trading sou verkies om Handleiding Trading In valuta handel wêreld, deesdae, meer en meer handelaars draai na die motor handel robots Forex vir die maak van geld. Daar is baie voordele van die gebruik. FOREX aanlyn spel G v.9 die terrein vir forex. Forex Automoney sagteware v.2009.12 Met Forex Automoney almal kan verdien elke dag Ons Forex sein stelsel is besig om in alle lande van die wêreld. Absoluut orals Verder kan jy absolute newbie wees om ons stelsel gebruik - jy hoef nie enigiets oor die handel te leer ken en jy nie. Joystick en Gamepad Tester v.2.2 Jy wil jou digitale en analoog USB spel toestelle te toets Jy wil al die knoppies te toets en stokke Jy wil die minimum te beperk, verstek na te gaan en maksimum waardes teruggekeer Dan is Joystick En Gamepad Tester wat jy Joystick En Gamepad nodig Tester. Pixel Tester v.5.0 Pixel Tester 5.0 bied 'n nuttige professionele vlak aansoek om te kyk of jou draagbare Mac of jou skerms of LCD vertone het 'n dooie. Stabiliteit van die stelsel Tester v.1.1.0 stabiliteit van die stelsel Tester 1.1.0 is 'n nuttige en. Firewall Tester v.0.9 Die Firewall Tester is 'n instrument is ontwerp vir die toets firewalls filter beleid. Dit sluit in 'n Intrusion Detection System toets funksie, saam met 'n pakkie kragopwekker instrument en 'n snuffelhonde. In teenstelling met algemene firewall toets gereedskap of pakkie kragopwekkers. Media Tester v.1.0 Media Tester Is Multicast Monitoring Tool, Hierdie projek gebruik om te monitor Multicast strome. Hierdie sagteware spesiaal ontwerp vir IP-TV-projekte, die kanale strome, MPEG2 of MPEG4 monitor. Ook vir enige multicast strome (boot gegooi, updates. Media Tester Multicast Monitoring v.1.0 (Media Tester) is 'n Multicast Monitoring Tool Hierdie projek gebruik om te monitor Multicast Strome, Bit rate, alarms, Verslae, video-opname. Proxy Tester en WPAD Generator v. rc proxy Tester is 'n proxy lys tester en dan genereer dit 'n wpad. dat lêer wat jy kan gebruik vir jou leser wat gebaseer is op die werk bedieners. wpad. dat lêer kies 'n ewekansige instaanbediener uit die lys van dienste wat werk proxy servers met mekaar verband . Automated UI toetser vir Action v.1.0 outomatiese UI Tester vir AdobeA Forex Forex G v.09 buitelandse valuta Trading van die beginsels vir die fyn punte:.. Boeke: Russell Wasendorf deur Russell Wasendorf. This is 'n buitengewone boek wat baie vlakke bo ander boeke oor die valuta handel. Forex Charts Widget V.1.7 Gee Dukascopy kaarte vir 'n paar geldeenheid pare. grootte wil u verander, ses grafiek tydperke, vier grafiek tipes en 'n keuse van opsionele aanwysers. Flat tydperke mag van die kaarte verwyder word deur die kies van 'n boks . Crawler / Load Tester in Java v. rc JCrawler is 'n perfekte cralwing / load-toets instrument wat-koekie aangeskakel en volg menslike kruip patroon. Eenvoudige load Tester v.1.0 'n open-source lessenaar aansoek om vrag / prestasietoetsing 'n webwerf. Dit het 'n baie eenvoudige UI om die vrag toets instel. Die toekoms plan sluit transaksie ondersteuning, rekord, speel en ondersteuning vir vrag injector. BOE Stres Tester v.1.0.0009 Boest is 'n aansoek om stres toets 'n SAP Business Enterprise ontplooiing. Dit stel 'n reeks van toetse in parallel waaruit ons prestasie van die BOE stelsel kan meet. Cyklotron EOD Pro v.2.4.6 Nuwe tegniese ontleding metode. Nuwe formules en aanwysers. Professionele instrument vir markanaliste en beleggers. Aandele, kommoditeite, forex. termynkontrakte en t-effekte handel geword onverwagte effektiewe. EOD data in CSV en prn formate. Cyklotron bevind en. Vandag se Top Tien laai vir Forex Tester BS1 Enterprise Rekeningkunde - Free Edition Gratis Rekeningkunde en verspreiding ERP sagteware: Algemene BS1 Enterprise Rekeningkunde Rekeningkunde en verspreiding ERP sagteware: Algemene Grootboek, Joystick en Gamepad Tester Jy wil jou digitale en analoog USB spel toestelle Hidetools Spy toets monitor - Full Version Hidetools Spy monitor - Full Version - is 'n kragtige rekenaar Firewall Tester Die Firewall Tester is 'n instrument is ontwerp vir die toets van Forex Automoney sagteware met Forex Automoney almal kan elke dag verdien Ons ABC FOREX Pricemotion forex en voorraad opvoedkundige handel speletjies. Cyklotron EOD Pro Nuwe tegniese ontleding metode. Nuwe formules en aanwysers. Forex Forex D Sy gevul met praktiese wenke vloei uit Kathys Forex Charts Widget Gee Dukascopy kaarte vir 'n paar geldeenheid pare. Besoek HotFilesWinsite vir meer van die top afgelaai hier by WinSiteCopyright kopieer 1995 - 2015 WinSiteForex Tester Uitgewers beskrywing uit Forex Tester sagteware: Forex Tester simuleer Forex omgewing, die verskaffing van die handelaar met werklike data oor valuta waardes en wisselkoerse en sodat jy verskillende handel strategieë probeer sonder gevaar vir jou geld. Forex Tester bedryf met werklike historiese data, sodat jy om terug te speel wisselkoerse van 'n tydperk van die tyd, terwyl die beoefening van handel. Jy kan koop en geldeenhede gebaseer op historiese wisselkoerse verkoop sonder om werklik spandeer jou geld. Na 'n paar vensters met verskillende geldeenhede en tydraamwerke oop op dieselfde tyd, kan jy voortgaan met die handel die manier waarop dit werk in die werklike lewe situasies of toets multi-valuta handel strategieë. Maak forex opleiding makliker, kan Forex Tester stadiger of tariewe van valuta handel te versnel. Wat is nuut in hierdie weergawe: Weergawe 2.8 het nuwe funksie bygevoeg om naweke data in invoer van bediener en invoer van 'n lêer dialoog vensters verwyder. As jy hierdie boks kyk dan historiese data, wat val op naweke, sal verwyder word uit die geskiedenis, terwyl die invoer. 2015/10/26 07:27:26 Deur Bahadur Patel Weergawe: Forex Tester 2.8 Bespaar tyd, geld en pogings geweldig Dit is 'n bietjie duur, maar ek het gehoor dat hulle promosies van stapel te stuur van tyd tot tyd Ek woon in Indië en vir my 200 dollar is 'n groot bedrag geld. Ek het gedink 'n baie as ek hierdie sagteware moet koop. Ek blaai verskillende forums, lees getuigskrifte en dan uiteindelik besluit om die program aan te koop. Selfs al het ek het om geld te spaar vir 'n paar maande, Im beslis tevrede met my belegging omdat Ive baie meer gered word nie saam gaan met strategieë verloor reeds. En natuurlik sal ek hou toets elke stelsel Ek vind, want ek het 'n leeftyd lisensie van Forex Tester. 34Many te danke aan die ontwikkelaars. Die program is impressiv34 2015/08/03 07:03:18 Deur cabletrader Weergawe: Forex Tester 2.8 Die program is maklik om te gebruik. As jy saam met Meta Trader dan sal jy vinnig verstaan ​​hoe om te werk met hierdie sagteware. Die gratis inligting wat saam met Forex Tester kom is nie so kwalitatiewe en het 'n paar gapings. Maar toe ek die data ingevoer uit my MT4 die resultate is uitstekend. Ek beveel hierdie program aan alle handelaars, die beginners en die ervare mense. Ek was verbaas toe ek besef hoeveel tyd en geld wat ek spandeer op 'n ware rekening, toe ek net kon kies om my strategieë op hierdie back testing sagteware te toets sonder om iets te verloor. 34Difficult om te gebruik en lewer misleidend resultate - beware34 2012/12/09 03:48:15 Deur karmowelding Weergawe: Forex Tester 2.8 koppelvlak lyk 'n bietjie soos Meta Trader. Hierdie sagteware bied resultate wat nie dié sal jy sien in real handel, glo my MOENIE lyk. Jy sal eers mislei deur valse aannames en die vermoë herhaling. Hierdie sagteware doen niks om jou te help 'n beter lewe besluite beurs in real-time te maak. Jy is beter af papier handel 'n demo rekening. Nie die moeite werd om die koste te all. Home rsaquo Forex Trading sagteware rsaquo How To Run Meta Trader En Forex Tester 2 Op Linux Hoe Om Meta Trader En Forex Tester 2 Op Linux Begin Dit is 'n vraag wat ek kry van tyd tot tyd, so ek het gedink dat dit nuttig om 'n handleiding te skep sou wees. As jy met behulp van die Linux bedryfstelsel op jou rekenaar, sal hierdie post jou wys hoe om Meta Trader 4/5 en Forex Tester 2 hardloop op jou rekenaar. As jy nog nooit gehoor het van Linux, sal ek ook na die rede waarom dit iets wat jy wil gebruik op een van jou rekenaars, in plaas van die installering van die gevreesde Windows as jou primêre bedryfstelsel kan wees. Maar as jy 'n bietjie geld te spandeer en regtig wil 'n probleemvrye rekenaar Ek beveel 'n Mac. Maar Linux het wel sy voordele. Hoekom gebruik Linux As jy haven8217t voorheen gehoor van Linux, dit is 'n gratis bedryfstelsel wat eerste is vrygestel in 1991 en was veronderstel om te kan teenstaan ​​Windows en Mac OS, maar nooit 'n baie van die hoofstroom gewildheid verwerf as gevolg van al die tegniese ken - hoe dit is wat nodig is om selfs die eenvoudigste dinge te installeer. Dit is open source sagteware (gratis) en net soos die Android mobiele bedryfstelsel, die funksies wat jy kan kry met 'n bepaalde weergawe sal afhang van die maatskappy wat dit aanpast. Een weergawe het na vore gekom as die duidelike leier vir die algemene publiek is Ubuntu. Hulle het selfs weergawes vir selfone en tablette. Dit is die geur van Linux wat ek oor in die res van hierdie pos sal praat. My vriend Adam Jowet t gebruik dit vir sosiale media en webnavigatie as hy handel. Hier is 'n prentjie wat ek heeltemal gesteel uit sy blog. Maar don8217t laat die 8220ugly stepsister8221 status op die lessenaar fool jy, dit is nog steeds 'n baie sterk en veilige bedryfstelsel wat verskeie groot aandelebeurse, waaronder die New York Aandelebeurs tans gebruik dit om hul bedieners loop. Ek het persoonlik gebruik dit op 'n paar rekenaars en dit is eintlik redelik lekker. As jy op soek is na iets om net e-pos en 'n paar web navigeer doen, is dit perfect8230and gratis. Maar as jy wil om ander programme daarop loop, dit is wanneer verenigbaarheid word 'n probleem. Dit is ook gemaak om te hardloop met behulp van baie minder rekenaar krag, in vergelyking met ander bedryfstelsels. So as jy wil 'n ou rekenaar te laat herleef, sal Ubuntu waarskynlik hardloop redelik goed op rekenaars wat andersins sou vries met Windows. Maar kan Ubuntu Linux gebruik word as 'n ligitieme verhandelingsplatform Ja dit can8230with n bietjie tweak. Die gebruik van wyn Meta Trader Linux (Free) installeer Die eerste manier om Meta Trader Linux werk te kry, is om wyn te gebruik. Die goeie nuus is dat dit vry en dit kan gebruik word om Windows programme op Linux, BSD, Solaris en Mac OS X. Dit is basies 'n liggewig Windows emulator wat toelaat dat Windows programme te hardloop binne hierdie bedryfstelsels loop. Die slegte nuus is dat dit nie kan loop Forex Tester 2. Dit is wanneer jy sal moet die oplossing in die volgende afdeling te gebruik. As jy probleme met wyn, kan jy ook probeer CrossOver. Dit is 'n betaalde produk, maar hulle het 'n gratis toets. Die CrossOver programmeerders het 'n baie om Wine bygedra egter so jy waarskynlik wil hê na Wyn eerste probeer. Die gebruik van VMWare Player (Free) Windows (betaal) Nog 'n manier wat jy kan gaan hieroor is om VMWare Player te laai. In teenstelling met VMware Fusion vir die Mac (wat ek lief), Player is gratis. Die beste deel oor Player is dat jy foto's van die bedryfstelsel kan skep en jy kan net stoor dit vir later, in die geval iets kry deurmekaar. Daar is egter 'n catch8230you moet Windows daarop installeer. Dit is waar jy sal moet koop Windows8230or jy kan dit kry deur middel van 'n ander manier, wat ek niks weet nie. Ongeag van hoe jy dit kry, ek beveel Windows 7 op hierdie punt. Microsoft net opgehou ondersteuning vir Windows XP en hoewel dit was my pad na Windows weergawe, die risiko van kwesbaarheid is net te hoog om dit die moeite werd te maak. Yup, daar is geen manier om dit, soms jy regtig nodig Windows. Maar die onderstebo is dat jy maksimum verenigbaarheid met Forex Tester 2. Meta Trader sal hê. en enige ander Windows-program wat jy nodig het om te gebruik. Die vraag is dan, waarom nie net Windows te installeer as die belangrikste bedryfstelsel Jy kan dit doen, maar let8217s gesig die facts8230Windows suig blouwalvis balle. Jy sal meer tyd daaraan om dit reg as eintlik die gebruik daarvan. Deur die gebruik van 'n ander bedryfstelsel soos Linux of OS X as jou primêre bedryfstelsel en net die gebruik van Windows wanneer dit absoluut noodsaaklik is, jy jou hare te hou en bly 'n algemeen aangename persoon om rond te wees. Ander opsies Maar hierdie aren8217t jou enigste opsies. Hoewel Meta Trader en Forex Tester 2 is die industrie standaarde wanneer dit kom by kartering en back testing, as jy bereid is om te eksperimenteer met ander platforms is, mag jy vind dat dit werk goed genoeg vir jou behoeftes. Dit is veral waar as jy 'n naakte handelaar. Een ding wat jy kan probeer is die lessenaar weergawe van Handel Interceptor. Soos u waarskynlik weet, I8217m 'n groot fan van hul foon, maar hul lessenaar sagteware laat 'n bietjie wense oor. Tog, dit loop op Java, so dit sal loop op byna enige rekenaar en dit het back testing funksionaliteit. So dit is iets wat jy dalk wil om te probeer. I8217m regtig wortels vir TI, ek dink hulle kan regtig doen 'n paar ongelooflike dinge in Forex. Nog 'n ding wat jy kan probeer om kartering word met behulp van die Java-weergawe van jou verhandelingsplatform, soos die platform wat site OANDA het. Kartering is oor die algemeen nie baie goed saam met hierdie platforms, maar dit kan goed genoeg wees vir jou en julle verlos die hoofpyn van probeer om uit te vind 'n Meta Trader oplossing. Maar sou jy nog steeds nodig om uit te vind 'n manier om Forex Tester installeer vir back testing. Slot So dit is hoe jy jou Linux rekenaar kan verander in 'n forex rekenaar. Dit kan 'n bietjie tyd neem om te installeer, maar dit sal werk. Daar is 'n sekere tevredenheid wat kom met behulp van 'n gratis bedryfstelsel soos Linux8230even as dit nodig 'n paar ekstra stappe om werk te kry. Hoop dit help Openbaarmaking: Sommige skakels op hierdie bladsy is affiliate skakels waar hierdie site kry 'n klein kommissie as jy koop deur middel van hierdie skakels. Maar dit nie die geval kos jou niks ekstra en dit word ondersteun deur hierdie webwerf. 'N Gedeelte is ook geskenk aan my liefde vennoot. Die 7 Onkonvensionele Reëls van Maverick Forex Traders Hier is wat suksesvolle Forex-handelaars weet handel wat jy hoef. Download die gratis boek te out. Yes vind, werklik Forex Tester help, spaar tyd en gee jou 'n geleentheid om vinnig te leer en te kyk na die tegnieke en teorieë wat bestaan ​​op die Internet. Jy kan dit uitwerk in sekere omstandighede, en wanneer dit lyk vir jou dat jy somebodys heilige graal en om op 'n hoë emosionele vlak jy dit alles is so baie vinnig op Tester (nie wag gevind vir maande om jou deposito verloor, maar om vas te stel oor die strategie in 'n uur of twee) en verstaan ​​wat reg is nie. En die program bewys dat dit moontlik is om geld te verdien op Forex. Baie dankie vir jou program, ek is bly dat ek dit gekoop het. lees meer. 'N moet-hê hulpmiddel. As 'n prys te lees entoesias, het Forex Tester geweldig help kap op my leerkurwe. Ek het geen ander program wat eintlik kan doen wat hierdie een nie gevind - en glo my, ek het gekyk. Maklik om te installeer en te gebruik. Plus, hul kliënte ondersteuning is die beste Dit is 'n groot program en werklik gaan 'n lang pad vir die toets stelsels sonder om te wag weke tot die resultate te sien. Enige planne vir die bou van een wat dit moontlik maak vir Eminis en Termynkontrakte Ek sal eers in lyn een Goeie dag te koop wees. Forex Tester het my toegelaat om te bevorder in my handel en het my die geleentheid om 'n paar internasionale beginsels van die prys aksie hierdie program is vir diegene wat uniek het besluit om uit te vind wat handel regtig ek sal sien daarna uit om dit te gebruik as 'n tester vir verstaan 'n robot nie, maar selfs dié dinge Ive verstaan ​​met die hulp van hierdie program kan kwalik oorskat. Dankie. Hallo Dankie vir die Forex Tester program. Ek havent spyt die aankoop van dit selfs vir 'n oomblik. Dit help my in die ontwikkeling van handel strategieë. Met Forex Tester dit is baie vinniger om handel te leer. Ive is die gebruik van hierdie elke dag te oefen vir ongeveer 'n maand nou, en hierdie instrument het die beste ding wat ek gekoop het in my FX Trading loopbaan Dit het 'n geruime tyd om die opstel van die templates kaarte, veral vir my strategie, maar sy die moeite werd. Jy het waarskynlik gehoor dit al die tyd, maar ek eerlik wil dit was die eerste ding wat ek gekoop het, aangesien dit 'n geweldige verskil sou gemaak het vir my in die pad af. 'N buite-uitstekende program maak my mitiese by prys aksie. Hou daarvan. Dankie vir die feit dat so 'n wonderlike hulp aan ons handelaars wat nodig het om vinniger te leer. Ek gebruik dit soos skoene, alledaagse, vir die grootste deel van die dag. Ek gebruik dit selfs soms ontspan. Dit vind van 'n hoër waarskynlikheid setups al die tyd help soveel. Weereens dankie. Forex Tester het my baie gehelp om die resultate van my handel te verbeter Ek het meer selfvertroue in die keuse en toetsing van handel strategieë Ek het ook 'n uitstekende geleentheid om die nuwe handelsmerk idees vinnig en kwalitatief te gaan. Op 16 April het uiteindelik gekoop ek die Forex Tester program na 'n lang tydperk van dink oor dit. Nou, 4 maande later, Ive het my eie handel strategie met die hulp van hierdie program wat my bied met 'n nie-te-slegte-inkomste op die Forex mark. Im voortdurend toets van nuwe strategieë wat verbeter tydens die toets. Baie dankie aan al die ontwikkelaars van hierdie wonderlike program. Forex Tester is beslis die beste program vir die uitwerk somebodys handleiding strategie. Na 'n lang tydperk van die werk met Forex Tester opgedoen ek die vermoë om byna voorspel die bewegings op 'n ware kaart. Ook, Forex Tester het my gehelp om te ontslaan n goeie deel van die hopelose strategieë en om my werk mense te verbeter. Ek moet sê dat dit 'n groot hulpmiddel. Selfs al Ive net demoing die proef weergawe Ek is bly ek het dit gevind. Tot dusver het ek havent iets soortgelyks wat didnt vereis 'n hoë maandelikse fooie net in die deur te kry en probeer, of was so té kompleks wat jy voel jy nodig het om 'n programmeerder wees net om jou eerste stap te neem gevind Dit laat iemand in 'n pynlose manier , op te lei en te toets om hul teorieë en strategieë sonder hele nag word vasgeketting aan die Londense vergadering of so moeg en klop daarna dat die New York sessie voel soos nege rondes met 'n bokser asemhaling in jou gesig. lees meer. Sy was 'n lang tyd, sedert 2008, wat Ive is op Forex ek 'n paar keer begin en 'n paar keer het dit vir 'n lang tyd, bloot omdat my resultate veel te wense oor gelaat - wins-verlies is spin rondom die nulpunt. Ek gekoop Forex Tester in die herfs 2013. Ek het begin om dit te gebruik en om my handel strategie te bou. Die program toelaat om die resultate van hul idees baie vinnig sien, en die onderwys proses gaan baie vinniger ervaring en die sesde sintuig is opgehoopte wat nie kan ontvang met die hulp van 'n boek of teoretiese studeer. My stelsel is uiteindelik gebou aan die einde van 2013 en sedert daardie tyd het ek handel winsgewend en stabiel. Ek dink hierdie program as een van die mees voordelige beleggings in my opvoeding. . lees meer. Een lisensie laat jou toe om te werk met Forex Tester op 'n rekenaar. As jy wil om dit te installeer op twee of meer rekenaars, moet jy twee of meer lisensies orde volgens die aantal rekenaars. Jy kan ons sagteware om 'n nuwe rekenaar te beweeg teen geen ekstra koste, in die geval as 'n ou een neergestort of jy 'n nuwe rekenaar gekoop. Net laat weet, en sal ons 'n nuwe registrasie sleutel gratis uitreik en sluit 'n ou een. Jy kan die teks volle Forex Tester End-User License Agreement (EULA) hier vind. Hoe om te installeer / verwyder Forex Tester 3 Jy kan gedetailleerde instruksies oor hoe om Forex Tester hier installeer lees. In die geval as jy nie tevrede is met Forex Tester sagteware (wat is byna onmoontlik) is dit maklik om dit te verwyder in die menu Start → Prestaties Alle programme → Prestaties Forex Tester → Prestaties Verwyder Forex Tester. Die span van Forex Tester Software, Inc. maatskappy is 'n groep van die handelaars, bevoegde programmeerders en beleefd verteenwoordigers ondersteuning. Ons het besluit om ons handel ervaring te deel en dit in 'n verstaanbare vorm vir jou eie voordeel. Ons maatskappy is wat die voorste posisie op die mark sedert 2006 en ons weet vir seker wat jy nodig het as 'n handelaar. Forex Tester is die beste oplossing vir diegene wat hul tyd en pogings op Forex waardeer. Jy kan inligting oor ons maatskappy hier vind. Indien u enige vrae oor hoe om die program te kyk hoe om artikel op ons webwerf en ook FAQ afdeling Gebruik gebruik.


No comments:

Post a Comment