Wednesday, October 12, 2016

Forex Padala

Ons Cargo het meer as 16 jaar ondervinding in die Balikbayan bedryf. Ons missie is om die Filipino gemeenskap te voorsien van uiterste waarde vir hul gestuur behoeftes. Ons streef daarna om 'n Premier Door gee tot deur Balikbayan Box diens. Verbind tot uitnemendheid en tevrede kliënte. Ons rekord spreek oor wat ons kan doen om die Filipino gemeenskap in die Verenigde Koninkryk. Vertrou en bewys - Sedert stigting in die Verenigde Koninkryk in Augustus 1999, het ons nou verskeep meer as 100,000 balikbayan bokse. Kontak Ons Skakel met ons Ons aflewering ArmForex Cargo Balikbayan Box Forex Cargo Tariewe Forex Cargo Promo Elke jaar, Forex Cargo kliënte sien uit na die maand van Mei in afwagting van die jaarlikse Forex de Mayo koop. Vanjaar is geen uitsondering nie, so vroeg as Maart 'n baie kliënte het gevra oor die promo en om toe te gee aan verskeie versoeke, Forex Cargo balikbayan boks besluit om die verkoop 'n week vroeër bied. Hier is die tariewe vir die Forex de Mayo Promo: Metro Manila 60.00 Luzon 1 amp 2 65.00 Vis / Min 70.00 Call Nou om 'n Forex Cargo Balikbayan Box bakkie by (323)449-5468 Geplaas deur admin op Maandag skedule, 27 Junie 2011 Forex Cargo8217s jaarlikse Forex de Mayo Promo eindig vandag 27 Junie 2011 Soos altyd, Forex Cargo Balikbayan boks maatskappy wil graag al ons kliënte wat gebruik gemaak van hierdie promo bedank. Begin môre tariewe vir die stuur van balikbayan bokse soos volg sal wees: Metro Manila. 65.00 Luzon 1. 70.00 Luzon 2. 73.00 Visayas. 80.00 Mindanao. 83,00 Om 'n Forex Cargo bakkie skeduleer, pls bel (323) 449-5468. Geplaas deur admin op Donderdag, 25 November, 2010 Forex Cargo Balikbayan Box groet almal 'n gelukkige Thanksgiving Day Thanksgiving Day is die tyd om te danke aan te bied nie net aan ons kliënte, maar ons mede werkers, vriende, familie en geliefdes. Ons hoop dat almal die geleentheid om tyd te spandeer, geniet met hul vriende en familie, asook wees dankbaar vir al die seëninge sal hê. 'N jaarlikse vakansie wat gevier as 'n dag van dank, It8217s 'n tyd vir die deel en versprei geluk. Hier by Forex Cargo. Ons wil net almal 'n gelukkige Turkye Dag. Kategorieë Belo Skin Care Ampalaya Plus 038 Malunggay Tablette Label CloudForex Wêreld Australië Hoekom kies Forex Getuigskrifte Hi Forex wêreld was, sou ek net graag jou personeel bedank vir die vinnige en doeltreffende afhandeling van my 4 balikbayan bokse hulle aangekom en het afgelewer in Manila betyds en in 'n uitstekende toestand. Kan jy lewer 2 meer gereelde bokse aan my adres asseblief Ek is van plan om dit te stuur in die volgende 2 maande Mabuhay Hallo aan almal op Forex, My pakket aangekom hier in Manila het gister, die hoogtepunt van my (en my dogters) dag. Alles was ongeskonde en aangekom het in 'n goeie toestand. Ek wou net almal van julle beveel vir die uitstekende diens en kommunikasie wat jy gedurende die hele transaksie gehou met my. Ek het veral waardering vir die e-pos updates vir my sê watter items aangekom. Ive aanbeveel Forex Wêreld verskeie mense en ek sal die rykdom van jou diens iewers weer hierdie jaar. Hallo aan almal op Forex, My pakket aangekom hier in Manila het gister, die hoogtepunt van my (en my dogters) dag. Alles was ongeskonde en aangekom het in 'n goeie toestand. Ek wou net almal van julle beveel vir die uitstekende diens en kommunikasie wat jy gedurende die hele transaksie gehou met my. Ek het veral waardering vir die e-pos updates vir my sê watter items aangekom. Ive aanbeveel Forex Wêreld verskeie mense en ek sal die rykdom van jou diens iewers weer hierdie jaar. Net 'n opmerking oor jou diens. Ek het regtig soos hierdie hele proses van joune. So effektief en minder tydrowend in vergelyking met 'n maatskappy wat ek gebruik het vir ten minste 'n goeie 2 jaar. Van nou af sal ek net die stuur van geld deur jou vestiging en ek sal dit aanbeveel aan al my vriende hier in Canberra. Goeie werk minus R C - Canberra ek weet jy het 'n baie goeie reputasie, so ek dankie vir jou maatskappy se integriteit en is gelukkig om sake te doen met jou. Ons wil u bedank vir die feit dat so akkuraat en so vinnig in jou diens. Ons het baie beïndruk met jou foutlose en aflewering en ontvangs van ons goedere is. Ons sal gelukkig wees om jou te kontak in die toekoms vir enige oorbetaling wees ten einde weer aangenaam verras deur die uitmuntende prestasie van FOREX wees. Ons gebruik FOREX vir die stuur bokse van Australië na die Filippyne voor, en het baie tevrede met die diens Nuus en updates30 Jare van betroubare diens Kontak Inligting Forex Cargo werk met die mees betroubare draers in die bedryf te help met die bestuur en die koste gehef te verminder op die kliënt. Jy kan die jou vrachten en vele via ons aanlyn Tracker hou, sodat jy kan jou verseker hulle op hul regte manier om hul bestemming. Ons bied real time gestuur tariewe wat die meeste bekostigbaar vir jou voordeel is. Kyk bietjie na ons volgende heffings vir verskillende plekke in die Filippyne. Is soos volg: Metro Manila Luzon Visayas en Mindanao Op hierdie plek net 8211 4500 Eagle Rock Blvd. Los Angeles, CA 90041 kopie Kopiereg 2013-2016 bul Forex CargoAbout ons Forex Cargo is 'n gelisensieerde en gebind see vervoer tussenganger, Nie-Vessel Common Carrier (OTI-NVOCC) wat spesialiseer in die vervoer van househould goedere en persoonlike besittings van die Filippyne, via oseaan vrag. Forex Cargo bly steeds die onbetwiste en nommer een sender van deur-tot-deur balikbayan bokse in die Filippyne. Sedert sy ontstaan ​​in 1983, het Forex Cargo self geroem in die aanbied van ongeëwenaard diens wat veilig, vinnig en betroubaar. Bel ons altyd by Kantoor. 904-272-7466 904-458-7447 Faks: 904-272-9722 Adres: 6625 Argyle Forest Blvd 10 Jacksonville, FL 32244 Bel ons altyd


No comments:

Post a Comment